Coordinator to Project Director

 

Coordinator to Project Director کا مطلب ہے کہ یہ فرد کے کسی منصوبے میں پراجیکٹ ڈائریکٹر کے ساتھ معاونت اور کوآرڈینیشن کا کام کرتا ہے۔

ذمہ داریاں:

  1. پراجیکٹ ڈائریکٹر کی معاونت: منصوبے کے تمام انتظامی اور عملی امور میں مدد فراہم کرنا۔
  2. کمیونیکیشن: مختلف محکموں، کنٹریکٹرز اور اسٹیک ہولڈرز کے درمیان رابطہ کاری کرنا۔
  3. دستاویزات اور رپورٹنگ: رپورٹس تیار کرنا، منصوبے کی پیشرفت کی نگرانی کرنا، اور متعلقہ فائلیں منظم رکھنا۔
  4. مسائل کا حل: منصوبے میں پیدا ہونے والے مسائل کا جائزہ لے کر ان کا حل نکالنا یا پراجیکٹ ڈائریکٹر کو رپورٹ کرنا۔
  5. شیڈولنگ اور فالو اپ: کاموں کی ٹائم لائن پر نظر رکھنا اور یقینی بنانا کہ سب کچھ منصوبے کے مطابق ہو۔

یہ ایک انتظامی اور معاونت پر مبنی رول ہوتا ہے، جس میں منصوبے کو مؤثر طریقے سے چلانے کے لیے پل کا کردار ادا کیا جاتا ہے۔


Abdul Basit Malik 

03006383003

Buch Properties and Builder's 

Comments

Popular posts from this blog

سروے زمین کیا ہوتی ہے؟؟

پاکستان میں 1 مرلہ مختلف علاقوں میں مختلف پیمائشوں کے ساتھ استعمال ہوتا ہے، لیکن عام طور پر دو مشہور پیمائشیں ہیں:

JV کیا ہوتا ہے ؟ پراپرٹی ڈیلر کو اسکا علم ہونا کیوں ضروری ہے ؟