Coordinator to Project Director
Coordinator to Project Director کا مطلب ہے کہ یہ فرد کے کسی منصوبے میں پراجیکٹ ڈائریکٹر کے ساتھ معاونت اور کوآرڈینیشن کا کام کرتا ہے۔
ذمہ داریاں:
- پراجیکٹ ڈائریکٹر کی معاونت: منصوبے کے تمام انتظامی اور عملی امور میں مدد فراہم کرنا۔
- کمیونیکیشن: مختلف محکموں، کنٹریکٹرز اور اسٹیک ہولڈرز کے درمیان رابطہ کاری کرنا۔
- دستاویزات اور رپورٹنگ: رپورٹس تیار کرنا، منصوبے کی پیشرفت کی نگرانی کرنا، اور متعلقہ فائلیں منظم رکھنا۔
- مسائل کا حل: منصوبے میں پیدا ہونے والے مسائل کا جائزہ لے کر ان کا حل نکالنا یا پراجیکٹ ڈائریکٹر کو رپورٹ کرنا۔
- شیڈولنگ اور فالو اپ: کاموں کی ٹائم لائن پر نظر رکھنا اور یقینی بنانا کہ سب کچھ منصوبے کے مطابق ہو۔
یہ ایک انتظامی اور معاونت پر مبنی رول ہوتا ہے، جس میں منصوبے کو مؤثر طریقے سے چلانے کے لیے پل کا کردار ادا کیا جاتا ہے۔
Abdul Basit Malik
03006383003
Buch Properties and Builder's
Comments
Post a Comment